Je favoriete stad op je hoesje met CityMarble

09:59

Ik heb eigenlijk nooit een artikel gemaakt over Londen en waarom ik dit zo'n leuke stad vind ondanks dat ik er maar één keer ben geweest (Lees: schrijft nú op dat ze daar nog even een artikeltje over moet maken). Nu heb ik een super tof hoesje mogen ontwerpen en hoe kan het ook anders, ik koos om er Londen op te zetten.


Je geboortestad of die ene reisbestemming die je nooit meer zult vergeten op je hoesje. Het kan nu met het allernieuwste concept van Case Company genaamd CityMarble.


Hoe werkt het?


  • Selecteer het merk van je telefoon, het model en dan het soort cover dat je wilt voor je hoesje.
  • Geef in de zoekbalk de locatie aan van de stad die je op je hoesje wilt hebben.
  • Kies jou favoriete thema voor je map hoesje.
  • Zoom in of zoom uit om de plattegrond van de stad op je hoesje te krijgen zoals jij dat wilt.
  • Voeg emoji's en tekst toe om je hoesje nog leuker te maken.


Ik bestelde mijn hoesje vrijdag 2 juni en deze kwam woensdag 7 juni bij mij thuis. Heel fijn! Het hoesje komt in een handig zakje binnen. Altijd leuk, voelt echt als een klein cadeautje voor jezelf :) De verzendkosten zijn helemaal gratis, top.





Ik heb gekozen voor het 'volledig geprint hoesje'. Zoals je ziet op de foto hieronder zit de print ook aan de zijkant. De plattegrond met zwart/wit vond ik het tofst dus die ik heb toegepast op mijn hoesje.







Maak hier je eigen CityMarble telefoonhoesje al vanaf €15,95 







Liefs, Suzanne

You Might Also Like

0 reacties

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power