Reisfotografie van Laura Vink | Boekreview

06:00

Met 376 pagina's het dikste Nederlandstalige boek over reisfotografie. Als traveljunkie moest ik die natuurlijk hebben én reviewen.



Mijn passie en nieuwsgierigheid over fotografie is in de loop van de jaren steeds meer gaan groeien. Maar ik zou je eerlijk zeggen dat ik door het aanschaffen van: Reisfotografie | discover, explore, caputure, er achter ben gekomen dat ik eigenlijk helemaal niks over mijn camera weet. Tot nu toe had ik er ook nog geen interesse in. Gewoon de camera aan, automatische stand en hoppa: een mooi fotootje dus... ik ben tevreden. Nee, zo werkt het niet. Er komt veel meer bij kijken.


Alleen al door de cover wilde ik dit boek hebben. Ik kon alleen maar denken: wat voor mooie plaatjes zullen er nog meer in staan?
En als je denkt te weten welke foto's er in staan, dan heb je het mis. Laura laat je met open mond naar deze prachtige plaatjes kijken. Is dit echt?

Dat Laura Vink talent heeft, dat staat vast. Maar wat ik zo mooi vind aan dit boek is dat het mij hoop geeft. In dit boek geeft zij heel veel tips over fotografie maar ook tips voor je bestemming. Met deze tips weet ik zeker dat het eindresultaat van mijn foto's zullen groeien en uiteindelijk heel mooi worden.


Dat dit boek zo dik is vind ik eigenlijk alleen maar leuk! Je kijkt niet even snel in het boek en je hebt hem zo uit. Dat is wat het zo leuk maakt. Als ik zin heb om foto's te bekijken van prachtige bestemmingen dan blader ik het boek even door. Ben ik bezig met fotografie, dan zoek ik gericht de bladzijdes op waar de fotografie tips op staan.



Reisfotografie van Laura Vink is hier te koop.
En hier vind je haar website.


Ben jij benieuwd geworden naar dit boek?






Liefs, Suzanne

You Might Also Like

0 reacties

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power