Outfit of the day | Denim & Stripes

06:00

Het weer was echt heerlijk de afgelopen dagen! Ik kan daar zo van genieten. Niet alleen van de zon maar ook van mijn outfits. De dikke truien kunnen dan eindelijk in de kast blijven hangen en worden vervangen door de luchtige tops. Perfect! Vandaag laat ik een favoriete lenteoutfit zien. Kijk je mee?



Wat een tof shirt he! Ik vind streepjes t-shirts sowieso al helemaal geweldig maar met de kleine 'patches' en het leuke tekstje erop is ie nóg leuker. Zelf draag ik graag jeans maar mocht je zo'n shirt leuker te combineren vinden met rokken dan kun je voor alle soorten en kleuren terecht bij Sans-online!



Het spijkerjasje vond ik best groot. Daarom heb ik de mouwen een paar keer omgeslagen, dat vind ik alweer een heel leuk effect geven. Hij zit ontzettend lekker en het is gewoon perfect om zo'n jasje aan te schaffen.



Spijker jas | Vero Moda
Shirt | Only
Broek | Primark
Schoenen | All Stars
Zonnebril | Hema



Liefs, Suzanne





Dit artikel bevat producten die ik opgestuurd heb gekregen

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat een leuke outfit. Spijkerjasjes zijn altijd goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Fijn he dat de lente kleren eindelijk weer de kast uit kunnen? ;) Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof shirtje! Ook al is het lente, meestal ga ik voor zwart. #badhabbits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke en fleurige outfit! Dat shirt is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power