Spring day

06:00

Het is officieel lente! (Gister of vandaag, ach wat maakt het ook uit). Ik heb zin om de bloesem te fotograferen, mijn zonnebril op te zetten en de korte mouwen shirtjes weer aan te doen. Laat ik het dan nu even niet over de regen hebben... Gelukkig was het de afgelopen dagen lekker zonnig en daarom laat ik even een paar fotootjes zien.


Ik vind het zo mooi als het zonnetje glinstert in het water.



Hebben jullie ook zo'n zin in de lente?






Liefs, Suzanne

You Might Also Like

2 reacties

  1. Jaaa van deze foto's word ik blij! Ik heb onwijs veel zin in al het moois wat de lente (hopelijk) gaat brengen :-) Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power