Fab & Glam | New in!

06:00

Fab & Glam kiest elke maand één blogger, het hele jaar lang. Wij mocht meteen in de maand januari aan de slag en ontvingen twee items die we in dit artikel aan jullie laten zien.





Over Fab & Glam

Fab & Glam is een webshop die trendy sieraden maakt en verkoopt voor een betaalbare prijs. De items die ze maken zijn uniek, we like! Er komen regelmatig nieuwe sieraden in de webshop, zeker het waard om een kijkje te nemen.



Wij hebben gekozen voor de bohemian horloge en de Wallet snake creme.



Chantal


Wauww toen ik hem kreeg van Suzanne was ik meteen verliefd op deze portemonnee 😍 Hij is roze/crème met gouden details en de rits werkt super goed!
Ik wilde graag een portemonnee die net een tikje groter was als mijn vorige portemonnee zodat mijn paspoort er goed in kon! Deze is perfect qua maat. Hij is lekker groot en heeft veel pasjes ruimte. 
Ik gebruik mijn portemonnee vaak los en niet in een tas als ik naar de stad ga, en deze portemonnee is ideaal want mijn iphone 7 past hier makkelijk bij in! 

Kortom een fantastische portemonnee voor €12,50, Super blij mee en echt een aanrader als je een grote portemonnee wilt!



Suzanne


Een bohemian horloge. Ik had dit al vaker voorbij zien komen en ik dacht: hoe leuk! Zo lekker zomers! Ik koos voor de blauwe variant omdat ik veel blauwe shirtjes heb en zo dus lekker kan matchen. Fab & Glam verkoopt nog een paar soorten in verschillende kleurtjes. Het horloge is voorzien van gouden details zoals de schakels. Om hem te sluiten moet je de twee touwtjes dichttrekken. Het is dezelfde sluiting als bij sommige armbandjes. Ik vind dit echt een leuk detail! Dit is een heel ander horloge dan ik gewend ben. Niet netjes maar juist heel vrolijk! Nogmaals, perfect voor de zomer. Ik ben hier heel erg blij mee. En voor maar €7,95 heb jij hem ook!




Kende jij deze webshop al?








Liefs, Suzanne & Chantal


Dit artikel bevat producten die wij opgestuurd hebben gekregen

You Might Also Like

1 reacties

  1. Die portemonnee is echt mooi! Ook fijn dat hij wat groter is, dan kun je je telefoon er ook in kwijt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power