4 Europese hoofdsteden die ik wil bezoeken

06:00

Misschien wist jij het nog niet, maar nieuwe plekken bezoeken maakt mij echt heel blij. Elke keer als ik naar mijn wereldkaart kijk komen er weer andere plaatsen bij die ik heel graag wil bezoeken. Vandaag deel ik een aantal steden waar ik graag een bezoekje aan zou willen brengen...





Berlijn



Berlijn, de op één na grootste stad in de Europese Unie, de stad met veel geschiedenis en mooie bezienswaardigheden. Nog ongeveer 3 maanden, dan gaan de examens beginnen. Dan hoop ik mijn diploma te halen én een tripje naar Berlijn te maken samen met mijn moeder! Ik ben al druk bezig met het zoeken van een goed en betaalbaar hotel. Ook speur ik alle vliegsites af: is het betaalbaar om met het vliegtuig te gaan of kan ik beter met de auto? Ik denk dat een lijstje met bezienswaardigheden nog een van de moeilijkste dingen gaat worden. Want hoeveel kan je zien van deze indrukwekkende stad in één weekend? Mocht jij al in Berlijn zijn geweest, laat het mij zeker weten! Tips zijn welkom :)


Parijs




Parijs, de stad van de liefde én het licht! Ik heb altijd al gedroomd van deze stad en had dan ook niet verwacht dat ik eerder London zou bezoeken dan Parijs.. Toch blijf ik dromen en loop ik ooit door de leuke straatjes en fotografeer ik de Eiffel toren (als het allemaal weer wat veiliger is daar ;)


Rome


Mijn lieve zus bezocht deze leuke hoofdstad afgelopen zomer. Ze maakte mij best jaloers met haar mooie foto's van het Colosseum. Ze vertelde dat deze stad heel warm en druk is in de zomer. Het lijkt me ook wel weer tof om die drukte mee te maken. En natuurlijk die heerlijke pizza's en ijsjes te proeven, mmm!


London



In 2015 maakte wij een rondreis in Engeland en bezochten wij voor één dag het mooie London. Veel te kort natuurlijk! Toch heb ik (met papa als ervaren gids) alles gezien wat ik moest zien. Ik vond het zelfs zó leuk dat ik graag weer terug wil!




Welke stad zou jij nog graag willen bezoeken?






Liefs, Suzanne

You Might Also Like

5 reacties

  1. Romeee! Ja, daar wil ik ook echt heel graag heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al twee keer naar Berlijn geweest, het is zo'n mooie stad! De eerste keer gingen we met de trein (geen aanrader, dat is gewoon niet fijn reizen op een of andere manier) en de tweee keer met de auto. En over 10 dagen ga ik naar Rome voor 6 dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk! Dat van de trein ga ik even onthouden, bedankt voor de tip :) Alvast veel plezier in Rome!

      Verwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power