Mijn favoriete foto's van 2016

06:00

Ik ben dol op fotograferen! Het is mijn grootste hobby. Ik ben best wel een beetje trots op een aantal foto's die ik heb gemaakt daarom laat ik ze graag zien aan jullie.



Beauty producten

Gefotografeerd voor de blog en instagram.












Travel

Gefotografeerd om zelf elke keer terug te kunnen kijken naar dat moment.


Kröv, Duitsland
Lente




Kalimpong, India
Februari






Zeeland, Nederland
Zomer





Fuengirola, Spanje
Zomer





Natuur

Gefotografeerd voor de 'photo dairy' op de blog.









Welke foto's vind jij het mooist van mij?
Beauty, travel of natuur?


Liefs, Suzanne

You Might Also Like

6 reacties

  1. Die laatste foto's met die zon zo door de takken, ik hou van de natuur dus van deze foto's smelt mijn hart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen! Ik vind het ook heerlijk om natuur foto's te maken.

      Verwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power