Heerlijke start van het jaar met Trekpleister

06:00

Wist jij dat Trekpleister heerlijke beauty producten heeft? Nou dat wisten wij nog niet, tot nu! Wij mochten kennis maken met een aantal geweldige producten die in een hele leuke verwen box binnen kwamen.




Chantal:


Body Butter Honing & Cacao Boter 200ml | €2,49


'Door de koude wintermaanden last van een droge huid? Met de Trekpleister Body Butter Honing & Cacao Boter voelt jouw droge huid snel weer zacht en soepel aan. Bovendien wordt de Body Butter gemakkelijk opgenomen zonder dat de huid vet aanvoelt.'
Ik vind deze Body Butter echt een aanrader, super verzorgend en trekt zeker snel in! En WAUW wat ruikt deze Body Butter lekker naar honing! Binnen 1 minuut (misschien nog niet eens) merk je dat het ingetrokken is en je huid super zacht aanvoelt. Ik werk bij de McDonalds waar je super vaak je handen moet wassen en dat irriteert je handen soms wel, heerlijk om na het werk lekker je handen mee in te smeren!
Als hij op is dan koop ik zeker een nieuwe 😍



Krulcrème 250ml | €1,89


'Last van pluizig, krullend haar? Dan is de Trekpleister Krulcreme het perfecte middel voor wat extra verzorging. Deze creme verrijkt met collageen dat sterk hydrateert en snel wordt opgenomen door het haar. Krullen worden geaccentueerd en blijven langdurig mooi in model.'
Zelf heeft geen van ons krullen, maar een vriendin van ons wel een beetje. Ik heb het op haar haar laten testen en het rook meteen al heerlijk. Je krul komt meer tevoorschijn en het word inderdaad minder pluizig. Op me eigen haar heb ik het dan toch ook maar even getest en tot mijn verbazing werd me haar er inderdaad NIET vet van! Ik kreeg er erg zacht haar van en het rook heerlijk.
En super leuk product voor mensen met krullen!



Hand en Nagellotion 200ml | €1,99




'Deze lotion maakt de huid en handen heerlijk zacht en soepel. Daarnaast versterkt de toegevoegde Keratine de nagels.'
Dit lijkt me echt een super fijn product als je net nagel remover hebt gebruikt! Je huid word weer lekker zacht en je nagelriemen voelen echt weer heerlijk zacht aan. Ik zou alleen hiervoor ook een normale lotion kunnen gebruiken, alleen voegt dat geen Keratine aan de nagels. Vergeleken met de Body Butter trekt hij veel minder snel in. Als je veel nagellak of nep nagels gebruikt dan is dit denk ik echt een top product voor je nagels en handen. Gebruik je het alleen om je handen zacht te maken, zou mijn voorkeur uitgaan naar de Body Butter.




Micellair Water | €2,49  




'Speciaal voor de droge en gevoelige huid trakteert Trekpleister je op een fijne gezichtreiniger. De Trekpleister Micellair Water verwijdert (oog) make-up diep en grondig en zuivert en verfrist de huid. De reiniger bevat geen parfum, alcohol en kleurstoffen en is eenvoudig in gebruik.'
Gezicht reiniger is natuurlijk altijd handig, wat me opviel toen ik thuis kwam met het product had hij behoorlijk gelekt. Dit zou ook kunnen liggen aan mijn fles, maar ik zou hem minder snel meenemen ergens naar toe. Verder haalt hij redelijk veel gezicht make-up eraf, alleen mijn (waterproof) oog make-up niet. Na gebruik van dit product voelde mijn huid weer lekker schoon en verfrissend aan!



Suzanne:


Body oil voedend 150ml | €3,99



'Heb je een zeer droge huid, dan is er de voedende Trekpleister Body Oil met shea butter en amandelolie. Met warme vanillegeur en voedende ingrediënten die de huid heerlijk zacht laten aanvoelen.'



Als ik de dop opendraai hoef ik maar heel even in de fles te knijpen en dan wordt ik al omringt door een heerlijke warme vanille geur. De Body Oil van Trekpleister ziet er fantastisch uit in het flesje maar ook op de huid. Een licht glanzend effect vind ik zacht uitgedrukt, mijn huid is voorzien van een mooie goudbruine glans. De geur is perfect voor de winterperiode, toch denk ik dat glans erg leuk is als je een zomertintje hebt gekregen.



Onder de douche body milk 400ml | €2,99


'Na een warme douche is een bodylotion niet meer nodig, want door de 'Trekpleister Onder De Douche Bodymilk', verzorg jij je huid al tijdens het douchen. Een heerlijke, hydraterende verzorging met amandelolie.'

De 'Onder De Douche Bodymilk' is net als de 'Body Oil' voorzien van amandelolie. De Bodymilk ruikt heerlijk voedend en heeft een fijne substantie. De bedoeling is dat je eerst jezelf wast met een douchegel en daarna jezelf lekker insmeert met de Bodymilk. Vervolgens kun je dat afspoelen en is er geen bodylotion meer nodig. De Bodymilk geeft een fijn verzorgend gevoel. Wel jammer vind ik dat ik na het afspoelen de geur niet meer ruik. Mijn huidje is wél zacht geworden.



Self tan tissue | €0,79


'Ideaal midden in de winter zijn deze self tan tissues, die gedurende 3 dagen een natuurlijke bruine teint geven aan gezicht, hals, decolleté, armen en benen.' 

 De zelf bruinende tissues. Wat was ik hier benieuwd naar! Helaas had ik teveel verwachtingen. Trekpleister zegt zelf dat de natuurlijke bruine teint 3 dagen te zien is....
Ik als bleekscheet zag een mooie kans om getint een paar dagen over straat te gaan. Ik was juist heel bang dat het doekje voor oranje vlekken zou zorgen, dat viel dus erg tegen. Ik heb het doekje opengevouwen, zoals op de verpakking stond, en daarna over mijn benen heen geveegd. De tissue vond ik niet lekker ruiken en mijn huid voelde erg glad aan toen ik de tissue op mijn been legde. Na een tijdje wachten (totdat het is ingetrokken?) was er nog steeds geen kleurtje te zien. Jammer!


Artes Florales Eau de Parfum 50 ml | €7,99



'Artes Florales eau de parfum is een heerlijke bloemengeur. Perfect voor een frisse start in het nieuwe jaar. De geur is verpakt in een prachtige flacon. Heerlijk om te geven of te krijgen.'

Misschien wel het pronkstuk uit de verwenbox, Spring Blossom by Artes Florales. Ik ben verliefd op het kartonnen doosje! De mintgroene kleur in combinatie met de roze bloemen is erg leuk. 
Artes Florales zegt zelf: 'De lente hangt in de lucht; bloemen steken voorzichtig hun kop op, de eerste zonnestralen lokken ons naar buiten en de natuur kleurt prachtig pastel. Een glimlach op je gezicht. Lente in een flesje.'

Een geweldige omschrijving van deze geur en helemaal waar. Spring Blossom doet je meteen denken aan alle lente geuren en geeft mij een gevoel dat ik zin heb in de eerste lentezonnestralen.
Het flesje vind ik simpel, wel vind ik de dop bijzonder. De geur is na een paar uurtjes verdwenen en moet dan even opnieuw gesprayd worden.



De volgende keer als jij bij Trekpleister bent: Vergeet geen kijkje te nemen bij deze heerlijke producten ;)




Naar welk item ben jij heel benieuwd geworden?




Liefs, Suzanne & Chantal

Dit artikel bevat producten die wij opgestuurd hebben gekregen

You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuke box was het he? Ik heb hem ook ontvangen en vond de body oil het lekkerste product dat er bij zat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke doos zeg! Verwenmomentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This products looks so good dear !! <3
    www.oannafashionsimbol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These products all look great! Nice box!

    http://violettedaily.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne producten heeft Trekpleister tegenwoordig! Echt een leuke box!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power