365 new days, 365 new chances

06:00

Gelukkig nieuwjaar allemaal!



Ik kijk met ontzettend veel geluk terug...

India reis

Een ervaring die mij altijd bij zou blijven, ik mis het nog elke dag.




Verjaardag

In 2016 mocht ik 15 jaar worden in India, deze verjaardag zou ik nooit vergeten.




Zomervakantie

Twee keer in één jaar met het vliegtuig, blijer kun je mij niet krijgen. Samen met mijn gezin mochten wij een weekje genieten in Costa del Sol, het was heerlijk.




Ook mocht ik samen met een vriendin een week naar Zeeland, ook dat was super leuk.




Klas 4

Ik zit nu in klas 4 van de middelbare school. Het eerste deel van mijn examenjaar zit erop en ik sta er goed voor! Heel spannend, in het nieuwe jaar gaat het eindelijk gebeuren, dan moet ik gaan slagen.




Welke doelen, voornemens of dromen je ook hebt: maak ze dit jaar waar! Omring je met de mensen die ervoor zorgen dat jij het durft, wees jezelf en stap uit je comfortzone. Ik weet zeker dat het gaat lukken, als jij ook maar in jezelf gelooft ♥







''It always seems impossible until it's done''
- Nelson Mandela


Liefs, Suzanne



Ik wens je een mooi jaar toe!

You Might Also Like

6 reacties

  1. Jeetje, wat gaaf dat je naar India bent geweest EN dat je daar 15 jaar hebt mogen worden. Dat kunnen er maar weinig zeggen denk ik hihi :). Nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst en veel succes met je examens dit jaar! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke en lieve reactie, dankjewel! Ik wens jou ook een fijn jaar toe X

      Verwijderen
  2. I hope you had great holiday parties and happy new year!

    http://violettedaily.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes i had! Thank you. Wishing you a happy new year!

      Verwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power