Weihnachtsmarkt Düsseldorf + shoplog DM & Rossmann

06:00

Een bezoekje aan de Duitse kerstmarkt. Het is razend populair! Om helemaal in de kerstsfeer te komen bezocht ik de markt in Düsseldorf en omdat ik het zó gezellig vond deel ik vandaag wat foto's met jullie.























Shoplog




Ik kocht een Chocolate Fudge bij Starbucks. Hiermee had ik ook meteen mijn eerste kerstbeker ooit en i loveeee it! Ik kon het niet laten dus heb ik de beker meegenomen voor kerstdecoratie.

€4,75



Bijna goed, haha.



Bij de DM kocht ik deze limited edition van Balea. Ik ben gek op deze geur! Een douche crème van vanille en rozen.

€0,55



Ook ging ik even de Rossmann binnen! Hier was ik nog nooit geweest maar ik wist wel dat het heel erg leek op de DM. Ook de Rossmann vind ik een super leuke winkel. Ik rook deze douche crème met parelextract van Isana en deze ruikt echt heel lekker!

€0,55



Kijk wat een cutie! Deze schattige bruistablet van Isana heeft een super lekkere geur namelijk granaatappel.

(Binnenkort geven wij o.a deze bruistablet weg dus hou onze blog in de gaten :)



Oké ik werd dus helemaal enthousiast toen ik dit zag.... Ik bedoel... dit is gewoon kerst in een bad....

Dit goddelijke zakje bevat kaneel, kruidnagel en sinaasappel.

Het leuke aan de badzout zakjes van Dresdner Essenz vind ik dat er een gaatje in het zakje zit waardoor je de geur al kan ruiken. Zo koop je niet een heel zakje waarvan je de geur niet lekker vind, handig!

€0,95



Nee, ik hield het niet bij één. Ook nam ik dit leuke winterse zakje mee. Deze bevat bessengeur en amandelolie. Winterbad (het vorige zakje) ruikt heel sterk naar specerijen en Winterbeerenbad ruikt daarin tegen heel zoet. Nu nog even kiezen welke ik als eerste in mijn bad gooi!

€0,95




Super leuk! In de straat bij de kerstmarkt stond een automaat om een munt te maken/draaien. Ik doe dit wel vaker als ik in een stad ben geweest en dit keer vond ik het ook wel leuk om te doen. Dit was mijn eerste keer in Düsseldorf.

€1,05





Ben jij dit jaar naar een kerstmarkt in Duitsland geweest?





Liefs, Suzanne

You Might Also Like

7 reacties

  1. This looks so festive! Love a German market, it really puts you in the Christmas mood <3 xx Lotte (http://yespleaseblog.co/)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mega gezellig uit! En leuke dingetjes heb je gekocht ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Ik vind kerstmarkten altijd heel gezellig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! En wat heb je veel leuke dingetjes gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja! Ik ben afgelopen week naar keulen geweest met de duits klas. Super gezellig zeg! Vier uur heen en vier uur terug in de bus, maar was het zo waard! Ben voor het eerst in de dm geweest en mygod wilde zo los gaan maar kon niet meer mee nemen dan 6 douchegel een peeling en een shampoo. Maar ik wil meer! Woon helaas echt niet in de buurt van de grens dus ik ga proberen iemand te vinden die dat wel is, en hopelijk kan ik dan iemand vinden die bereid is die als mijn personal shopper de dm doorwilt lopen en mijn lijstje af wilt lopen. Haha, lijkt me moeilijk om te vinden maar wellicht vind ik iemand die het juist leuk vind om een pakketje naar me toe te sturen als ik de producten en verzending betaal. Struggles! Ik hoop snel meer van balea te hebben in mijn stash.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke reactie! Ik snap je helemaal, ik ben ook dol geworden op de DM! Ik sla vaak mijn douchegels in als ik een weekend of dagje in Duitsland ben. Want ik woon helaas ook niet dicht bij de grens.

      Verwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power