Plogmas | gezelligheid tot de max !!!

15:51

Kerst is alweer voorbij. Woooow wat gaat het toch snel zeg! Mijn kerst was heel gezellig, daarom deel ik even wat fotootjes met jullie.





Eerste kerstdag ging ik 's ochtends naar de kerk. Daarna waren wij lekker de hele dag thuis. We aten eerst kerstkoekjes en macarons. Daarna was het tijd voor de lunch!


Kerst toastjes, cute! 

  
Oehh, kerstboom broodjes.


Mijn ouders hebben een eigen restaurant en daarom eten wij op zondag altijd al iets speciaals. Moet je nagaan met kerst, dan is het helemaal een feestje!


Na de lunch keken wij de film The holiday. Ondanks dat de rest zei: ''Maar Suus, die hebben we al zo vaak gezien!'. Won ik toch en keken we hem, hahaha. Ik vind dit nog steeds een hele leuke film.


Toen was het toch tijd om te beginnen met de voorbereidingen, oh yes!


De tafel netjes gedekt, ik hou zoveel van kerst.


Wild Pathé.



Gezellige servetten van Rossmann :)


Voorgerecht: Champignon crème soep met truffel.

Hoofdgerecht: Eendenbout met portstroop (en een hele boel andere unieke dingen om te proeven).

Nagerecht: Kerstboom brownie met chocolade ijs.



Het idee voor de brownie komt van Zoe! Ik zag haar video en toen dacht ik, dit moet ik maken. Super leuk!


De dag vloog weer voorbij, toen was het alweer tweede kerstdag!

's ochtends ging ik weer naar de kerk, dat was zo leuk want alle kinderen zongen kerstliedjes.

Als lunch aten we geroosterd brood met een kwarteleitje erop, heerlijk. Tijdens de lunch keken wij The Santa claus 1.

Rond 4 uur waren we in het restaurant van mijn ouders om daar te gaan gourmetten. We waren met ons eigen gezin, tante (zus van mijn vader) tante (zus van mijn moeder), oom en mijn kleine neefje.



Al het vlees, yum!


Het toetje bestond uit een pannenkoekje met ijs, pannacota, mango ijs en een soesje.



Het waren onwijs gezellige dagen! Ik heb er van genoten en zoals ik al zei, ze zijn omgevlogen!



Hoe waren jou kerstdagen? ♥



Liefs, Suzanne

You Might Also Like

7 reacties

  1. Je foto's zeggen genoeg, fijn dat je zo genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, The Holiday kan ik ook tienduizend keer zien, die blijft leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit en precies zoals kerst hoort te zijn. Met familie en veel lekker eten. Oh enne, highlighter on fleeekkkk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha oh yes! Met kerst mag je lekker los gaan toch 😜

      Verwijderen
  4. Such cute photos and yummy dinner! Hope you had a merry Christmas!

    http://violettedaily.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, i had a lovely Christmas, thank you! Hope you had a nice one too.

      Verwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power