New in| Sweet little things from Mia

06:00

Mooie sieraden voor een goede kwaliteit en prijs, daar houden wij wel van. In dit artikel laten wij een aantal hele leuke items zien van een nog niet zo bekende webshop...




Suzanne:


'Toen ik mailde met Miriam, de eigenaresse van Sweet little things from Mia, kreeg ik het helemaal warm van binnen. Wat een lieve vrouw!'

Miriam had al 5 jaar het idee om een shop te beginnen en nu heeft zij eindelijk de stap gezet. Sinds september staat Sweet little things from Mia ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en in oktober opende zij de webshop online.


In de webshop zijn verschillende items te vinden. 'Ik verkoop een mix tussen unieke en simpele items, maar ook items die ik zelf leuk vind.' De producten zijn betaalbaar zodat iedereen ze kan kopen. Het zijn producten met goede kwaliteit want dat vind Miriam erg belangrijk.

De shop is nog 'little' dus de keuze uit sieraden en accessoires is nog klein maar er komen steeds meer items bij!


De sieraden zitten in een mooi zakje met een leuk label er aan. Ook staat er een leuk berichtje op.

Wij mochten beide drie items uitkiezen. Hieronder laat ik mijne zien:




Wat een cute armbandje! Vind je ook niet? Ik koos deze armband, wat een tweedelige set is, met een maan en ster.


Verkrijgbaar in goud en zilver(bevat een laagje echt zilver of goud)
€7,95




Ik koos voor deze simpele cirkel ketting omdat deze ketting echt een must is als je een subtiele ketting wil dragen die toch je outfit leuk maakt!

Verkrijgbaar in sterling zilver
€19,95




Als beauty liefhebber was ik heel blij dat ik deze Beauty Egg tegen kwam in de webshop. Hier was ik al een tijdje benieuwd naar en nu kon ik hem eindelijk testen! Deze spons heeft een puntige en platte kant. De puntige kant is handig voor het uitblenden van concealer en de platte kant voor het aanbrengen van je foundation. Ik ben heel erg te spreken over deze Beauty Egg! Hij werk ontzettend fijn en mijn foundation blijft gedurende de dag veel beter zitten.

Verkrijgbaar in rose red
Sale van €10,95 naar €6,95




Chantal:

Toen Suzanne vertelde over Sweet little things from Mia, ben ik meteen op haar site gaan kijken. Ik hou super veel van sieraden en vind het altijd leuk om nieuwe shops te vinden.
Ik heb ook 3 super leuke items gekozen, en ben er erg blij mee!



Als eerste zit het super leuk ingepakt zoals Suzanne ook al vertelde, werd er helemaal vrolijk van!



Dit is het eerste item wat ik gekozen heb, het in een pineapple choker. Deze kost €4,95, dit was mijn eerste choker en ben er verliefd op geworden! 
Hier zijn nog 2 varianten van de vinden op haar site.



Het volgende item zat zo super lief ingepakt! Het is een ring in de vorm van een veer. Deze kost €9,50.
Ik krijg vrij snel blauwe vinger van ringen maar deze is wat prijziger en geeft ook geen blauw af. Super blij met deze ring, past overal bij! 

Sorry van mijn nagellak!

Het laatste item valt meer onder accessoires dan sieraden!



Dit super leuke toilettasje in het blauw/bruin, Ook te verkrijgen in het roze. Super handig om mee te nemen met wat basic producten. Het heeft 1 groot vak en aan de zijkanten zitten ook nog wat vakjes, dit kreeg ik alleen niet goed op de foto! Ook dit voelt weer als een erg goede kwaliteit aan. Voor €6,95 heb je een super handig toilettasje!






Ga jij iets bestellen op deze leuke webshop?



Liefs, Suzanne & Chantal




You Might Also Like

3 reacties

  1. Ontzettend schattig allemaal! Zeker een webshop die ik ga onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meiden,
    Leuke artikel en mooie foto's.
    Heel erg bedankt.
    Binnenkort ga ik bloggen over mijn mini shop.
    https://sweetlittlethingsfrommiablog.wordpress.com/
    Ik hoop dat mensen gaan lezen.
    Groetjes van
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power