Zelf een hoesje ontwerpen = tof!

06:00

Verslaafd aan telefoonhoesjes? Ik denk niet dat wij de enige zijn. Maar zelf een hoesje ontwerpen? Dat is toch wel heeel leuk om te doen! Wij maakten een heel leuk hoesje op Gocustomized.nl




Suzanne:

Zoals jullie misschien wel weten hebben Chantal en ik een hele gave ervaring samen; een reis in India. Daarom besloten wij beide een hoesje te maken met een foto van onze reis. Zo kunnen wij hier elke dag aan terug denken.


Ik koos voor een Ultralight hoesje voor mijn iPhone 5s. Dit hoesje is verkrijgbaar in rood en geel en kost €14,95.


Ik heb er voor gekozen om twee teksten in mijn hoesje toe te voegen: India reis februari 2016 en 'Travel is the only thing you buy that makes you richer.'


De reden dat wij naar India gingen was omdat wij geld hadden ingezameld met onze school voor een school daar. Toen wij langs alle klassen zijn geweest heb ik deze mooie foto van dit meisje kunnen maken. Daarom koos ik voor deze foto omdat ik er zo blij mee ben.



Ik vind het hoesje heel leuk geworden! Het enige nadeel is misschien dat het Ultralight hoesje niet zo heel stevig is. Ook vind ik de foto er wat wazig uit zien, dit komt door de glinstering van de bedrukking.


Chantal:
Zoals Suzanne als zei heb ik ook een hoesje ontworpen met een foto erop van onze reis in India. 



Ik koos voor een Houten hoesje voor mijn Iphone 7, Dit hoesje is €19,95. En je kan alleen kiezen voor een hout design.


Ik heb voor op me telefoonhoesje 1 tekst genomen: India reis februari 2016. 


Zoals je misschien kunt zien op de foto van mijn (nieuwe) Iphone 7, zie je dat hij niet helemaal om de rand van het scherm zit maar er net wat onder blijft. Ook al heeft hij dit niet zit hij strak om me telefoon, wel gaat hij er een beetje moeilijk weer vanaf. 



Op de foto hierboven zie je lichtelijk de structuur van het hoesje en de foto. Het is een scherpe foto maar door de glinstering bedrukking lijkt het een beetje wazig. Mijn foto is verder een beetje paarsig geworden! (de tekst was op de computer echt roze)

Verder is het echt een super leuk hoesje, en geniet ik ervan om terug te denken aan India als ik de foto zie! Hij zit super om mijn nieuwe Iphone 7! 




Wij zijn allebei heel blij met ons hoesje!

Vind jij het leuk om zelf een hoesje te ontwerpen?




Liefs, Suzanne & Chantal


*Dit artikel bevat producten die wij opgestuurd hebben gekregen

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ziet er echt goed uit. Een eigen hoedje met foto is altijd een mooie persoonlijke touch voor een telefoon vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power