Travel hoesje | EGOsketch

06:00

Laatst werd ik benaderd door EGOsketch met de vraag of ik zelf een hoesje wilde maken. Misschien weten jullie het wel, maar ik ben gek op hoesjes! Ik hoor vaak op school met de vraag of ik weer een nieuw hoesje heb... dus ik zal wel een beetje verslaafd zijn. Benieuwd naar het hoesje dat ik maakte? Kijk dan even verder.





Op Egosketch heb je verschillende hoesjes voor mijn telefoon (iPhone 5s) die je kunt ontwerpen. Ik koos voor een hardcase hoesje omdat ik die altijd het leukst vind.



Ik vind een telefoonhoesje maken altijd heel erg leuk om te doen! Ik heb dat al vaker gedaan en dit keer bij Egosketch koos ik voor een hoesje die de foto mat erop drukt. Ik was dus heel benieuwd hoe dat er uit kwam te zien! Ook is dit hoesje rondom bedrukt dus ook bij de knopjes aan de zijkant. Dat vind ik er mooi uit zien.



Ik had al een tijdje het idee om een Travel hoesje te maken. Ik ben gek op reizen en omdat ik mijn telefoon altijd bij mij heb is het dan erg leuk om steeds een foto te zien waar je bent geweest.

De foto die ik heb gekozen heb ik zelf gemaakt uit een vliegtuig raampje toen ik van mijn vakantie van Spanje weer terug naar Nederland vloog.

Het hoesje was eigenlijk zo klaar. Het is ontzettend simpel om te maken! Je kan natuurlijk je eigen foto kiezen voor op het hoesje en de keuze uit het lettertype is heel erg groot.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor het lettertype: Rochester. De keuze voor een lettertype was gewoon moeilijk, ik vond ze allemaal leuk, haha.  



Ik wordt er zo blij van als ik dit hoesje zie. Elke keer als ik kijk naar deze foto dan wil ik weer in het vliegtuig zitten.. 

Het matte effect van de foto is ook erg mooi, ik ben helemaal blij met het resultaat dus!



Wil jij ook een mooi telefoonhoesje ontwerpen? Neem dan zeker een kijkje bij Egosketch!


Wat vinden jullie van mijn hoesje?


Dit artikel bevat producten die ik opgestuurd heb gekregen

Liefs, Suzanne

You Might Also Like

2 reacties

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power