Mijn vakantie in Zeeland | Fotoverslag

06:00

Naast een week naar Spanje met mijn gezin werd ik gevraagd door lief vriendinnetje Judith of ik een week met haar en haar ouders mee wilde naar Zeeland. Natuurlijk wilde ik mee! In dit artikel zie je mijn foto's van deze mooie zonnige week, net als het artikel van mijn week in spanje.




We verbleven in het Roompot beach resort in Kamperland, Zeeland.




Ons kleine kamertje in de caravan. Wij besloten deze op te fleuren met lampjes en washi-tape, gezellig!






Op het park zat ook een strand. Daar gingen wij vaak heen want precies deze week was het super mooi weer!  




Middelburg




Ouwerkerk



Zierikzee




Laatste avond: foto's maken op het strand.















Waar ging jij heen op vakantie?



Liefs, Suzanne


You Might Also Like

1 reacties

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power