DIY fotorek

06:00

Weet jij niet wat je aan je lege muur op kan hangen? Misschien is dit wel een leuk idee om zelf te maken.





Wat is er nou niet leuker als iets persoonlijks in je kamer, ik heb voor een fotorek gekozen om te maken met persoonlijke foto's.
Hierbij wil ik jullie laten zien hoe ik dit heb gemaakt.

Wat heb je voor deze DIY allemaal nodig:
  • Een rek (ik heb een honden bench verkleiner genomen) maar in de bouwmarkten hebben ze ook allerlei soorten rekken, voor ongeveer €11,- 
  • Foto's/afbeeldingen: Ik heb zelf gekozen voor foto's maar je kan ook leuke plaatjes opzoeken op bijv. We Heart It of Pinterest.
  • Punaises: om het rek op te hangen aan je muur. Je kan ook kiezen voor spijkers.
  • Schaar, Standiemes of papiersnijder: Hiermee kun je je foto's/afbeeldingen uitsnijden.
  • Knijpertjes: Zo kun je je foto's makkelijk ophangen. Ik heb een zakje witte knijpers gekocht bij de Wibra voor €1,00
  
Als eerste ga je je foto's/afbeeldingen uitprinten (ik heb dit op fotopapier gedaan) en knip/snij je ze uit. Als je daarmee klaar bent dan pak je het rek en je knijpertjes erbij en ga je je rek indelen met je foto's/afbeeldingen. Nu ben je eigenlijk al klaar, en moet je alleen nog een plekje zoeken waar je je rek gaat ophangen. Pak je punaises erbij en duw ze in je muur (lukt dit niet kun je beter spijkers pakken en hem met een hamer erin slaan) Nu je rek nog ophangen je bent klaar!


Ben je je foto's/afbeeldingen zat print je gewoon nieuwe uit en verander je je rek weer!


Wat vinden jullie ervan? Ik vind het super leuk staan aan me muur, en handig dat je het af kan wisselen met foto's! Deze blijft nog even hangen aan me muur!

Ik zou het leuk vinden om jullie resultaten te zien, sturen jullie je foto naar onze mail? (beautyensparkle@outlook.com) of een instadirect kan natuurlijk ook. Ik ben benieuwd!

DIY (persoonlijk) fotorek

Liefs, Chantal

You Might Also Like

2 reacties

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power