Mijn vakantie in Spanje ♥ Fotoverslag

06:00

Ik heb een heerlijke week in Spanje gehad! Genoten van het klimaat en de mooie zee. Dit leek mij leuk om aan jullie te laten zien in een fotoverslag. Kijk je mee?





Ik ben 8 dagen naar Fuengirola geweest. Dat is een leuke stad vol met palmbomen, winkels, boulevard en een mooie zee. Fuengirola ligt dichtbij de stad Malaga. Deze vakantie was geboekt bij Corendon en ik verbleef in het hotel Torreblanca.





Het uitzicht vanaf ons balkon





Het hotel






Langs de boulevard




Langs het strand





Fuengirola beach




Mijas















Fuengirola beach
In de avond













Malaga










Ik heb een super fijne vakantie gehad! Heerlijk uitgerust en genoten van het zonnen en zwemmen.

Ik hoop dat jullie dit fotoverslag leuk vonden.

Laat je een lieve reactie achter voor mij?


Liefs, Suzanne

You Might Also Like

4 reacties

  1. Super mooie foto's! Fijn dat het een leuke vakantie was meid👭

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel mooie foto's gemaakt! Zo te zien heb je ervan genoten, fijn!💋💋

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power