Online shop tip: Kledingkopen.nl

06:00

Hoi! Vandaag eens een andere artikel als normaal namelijk een online shopping tip. Ik heb een hele leuke nieuwe site voor jullie waar je uitgebreid kennis mee gaat maken in dit artikel. Lees je mee?

 
 
 
Ik hou van shoppen in de stad. Beetje slenteren en meestal ook nog eens een lekkere lunch erbij! Maar ik moet toch zeggen dat ik steeds vaker even snel wat online koop. Toen mijn winterjas stuk ging en ik heel snel een nieuwe nodig had, bijvoorbeeld. Of als ik snel dat leuke shirtje wil bestellen.

Kleding kopen is dé nieuwe website voor het online shoppen.

Tegenwoordig zijn bomberjacks helemaal in. Deze staan dan ook op de voorpagina van Kleding kopen. Als je erop klikt komen er heel veel bomberjacks in beeld. Lange, korte, en allemaal in verschillende kleuren. Maar het leukste aan Kleding kopen is dat deze handige website aangeeft waar de producten het goedkoopst zijn. Zo kun je dus makkelijk en snel vergelijken waar deze jas het goedkoopst is. Neem bijvoorbeeld dit jasje van het merk Gaastra:



Bij Bijenkorf kost dit jasje €159,95. Op Kleding kopen wordt duidelijk aangegeven dat deze jas op dit moment met 20% €127,97 kost bij Gaastra zelf. Bij sommige producten schilt het een hoop! En ik vind het ook zo fijn dat de goedkoopste prijs bovenaan staat.
 




Als voorbeeld uit de korting lijst heb ik deze Nike Performance sportschoenen die bij populaire producten staan op Kleding kopen. De producten die in de populaire lijst staan hebben veel korting en daarbij zie je dus ook veel prijsverschil. Deze schoenen kosten €81,30, €95,95 en €109,99. De keus is aan jou. Al denk ik niet dat die moeilijk is ;)


Super leuk! Een mooi licht spijkerjasje waar je leuke patches op kan strijken. Bij Wehkamp bespaar je gewoon €129 voor dit jasje!
 
 

 
 

Kleding kopen haalt uit de recensies gewoon een dikke 9,2! Ik vind de site super en raad hem jullie allemaal zeker aan. Voor extra korting kun je ook nog kijken onder het kopje 'korting codes'. Volgensmij ben je nog nooit zó goedkoop uit geweest!



Gaan jullie een kijkje nemen op Kleding kopen.nl ?





Liefs, Suzanne
 
Dit artikel is in samenwerking

You Might Also Like

1 reacties

  1. Leuk artikel, ik ga eens een kijkje nemen op de webshop :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power