Mijn reis naar.... En wat neem ik mee....?

19:06

Hoi! Vandaag een artikel die ik zelf ontzettend leuk vind om voor te bereiden!! Een artikel over mijn reis. Morgen is het al zover en het leek mij leuk om jullie mee te nemen in mijn voorbereidingen.



Met school heb ik meegedaan met een actie voor een goed doel. Uiteindelijk heb ik met een groep gewonnen en gesolliciteerd om mee te gaan op reis. En ook dat heb ik weer behaald! Nu ga ik morgen op een 8-daagse reis naar India. 27 februari kom ik weer terug. En 26 februari wordt ik 15 jaar in New Delhi! Hoe gaaf is dat?



Kijk hoe gaaf deze labels zijn!! World explorer zit om mijn handbagage en First class travel om mijn koffer.


De Hema kan zulke leuke spulletjes hebben! En dus ook voor het reizen. Deze twee leuke kleine travel boekjes zijn ideaal voor op reis als je snel even wat wil op schrijven. De een is voor tekeningen en de andere om dingen op te schrijven. De reis etui vind ik ontzettend handig! Er zitten plastic hoesje in voor belangrijke papieren, leuke aanzichtkaartjes, en nog veel meer !


Mijn favoriete (Nederlandse) snoep moet natuurlijk mee in mijn handbagage! Ik ben gek op Werthers en Wilhelmina pepermunt. Sportlife is natuurlijk voor in het vliegtuig.


India is een niet zo schoon land (ik zeg gewoon vies, India is een vies, smerig land). Daarom veel doekjes en handgels mee voor de hygiëne. Ook veel medicijnen omdat ik natuurlijk erg moet wennen aan dit land.


Ik wist niet dat ik dit ooit nog ging zeggen, maar ik ga proberen niet te veel make-up te dragen. Het is daar ongeveer 26 graden dus ga ik mijn huid besparen. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik een dagcrème van Nivea en reinigingsdoekjes. Mijn lekkere douchegel en shampoo zitten in de reis flesjes.


Heeeeerlijk! Ik mag de flupperbroekjes en losse shirtjes al aan! En jullie lekker niet HAHAHA! In de cultuur van India is het gewoonlijk dat je kleding over de schouder en over de knie draagt. Daarom gaan veel rokken, losse broeken en leuke jurkjes in mijn koffer. I like!


Ja kijk, hier hebben we de doekjes! Heerlijk om jezelf mee op te frissen. En inderdaad voor de hygiëne de handgel. Het kussentje is zwaarder en anders als zo'n eentje die je gewent bent maar hij is heerlijk zacht en misschien zorgt hij ervoor dat ik kan slapen?


Het oude zomerboek van Girlz lag gratis bij onze Readshop. Score! Die nam ik natuurlijk even mee. De zonnebril is van Lipton Ice Tea. Lekker opvallend en gek! Zou ik deze meenemen?


Creatieve dingen kunnen niet ontbreken bij mij. Ik moet altijd even iets knippen en plakken. Ik heb een kleurboek gekocht die ik misschien ga gebruiken in het vliegtuig. De washi-tape en andere plakkertjes zijn voor mijn reisboekje.


Ook deze koffer riem vind ik heel leuk! Er staat op: Hello! I'm looking for my owner. Super opvallend en handig om je koffer terug te vinden. Het tasje is handig om belangrijke spullen in te bewaren.


En als allerlaatste mijn reisdagboek. Hier hou ik alles in bij, schrijf ik mijn ervaringen en mooie verhalen in. Ik houd ervan om alles op te schrijven. Dit boek is dan ook echt onmisbaar.


Super leuk als je hieronder een reactie achterlaat! Als je het niet erg vind ga ik even verder met mijn koffer inpakken,
bye bye!! <3
 
 
Liefs, Suzanne
 
 
Tot over 8 dagen! Dan zal ik weer online voor jullie zijn!
 

You Might Also Like

3 reacties

  1. ohhhh wat leuk en gaaf zeg! Ik hoop dat je veel mooie dingen ziet en gaat ontdekken! lijkt me erg mooi daar! geniet ervan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf dat je naar India gaat zeg! Wel goed bezig met die doekjes, want qua hygiene is het volgens mij niet zo nee. Geniet van je reis! -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat ♥

It always seems impossible until it's done
- Nelson Mandela

If travelling was free... BYE !

No one is you and that is your power